HTML

Travolta

mindenről, ami velem kapcsolatos és aktuális

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2007. április 20., péntek

2007.04.20. 13:45 travolta

Újra péntek van. Hurrrrráá! Sokak viszont nem örülhetnek, mert holnap is munkanap van. Nekem szabi, bibibi!!! :))

Egyébként ismért süt a nap, szép idő van. Néha feltámad a szél, de nem érdekes.

Tegnap állásinterjú, állásbörze. Bizakodó vagyok. Csak összejön vmi jó meló. Ahol interjúra mentem, ott fel is vennének, csak nekem problémáim vannak a fizetéssel. Hát nemtom... A nap végére nagyon elfáradtam. A Fábry Show jó volt, de alig bírtam nyitva tartani a szemem. Megittam egy üveg sört, de az sem volt az igazi. Talán majd ma. Meló után ma is megyek edzésre, utána haza. Holnap este lesz nálunk egy kis baráti összeröfögés (röfff-röfff), így nem ártana kicsit kipucolni a kecót. Ezt holnapra tervezem. Reggel beviszem Kedvesemet a munkahelyére, utána edzés, bevásárlás és már tűzök is haza ezerrel. Takarítok, rendet vágok a holmik közt. Estére, mire jönnek a haverok, cimborák minden csillogni fog. 21:00-tól jöhet a vendégsereg. Remélem jól fogják magukat érezni. Nagy bulihoz nincs kedvem, bár, ahogy ismerem a meghívottakat, ebből még bármi lehet. :) Csak ésszel srácok és sráclányok!!!!

A Milan ismét nyert 5:2-re. Ráadásul idegenben. Hétközi forduló volt.YEAHHH! Jó kis szériát produkálnak a srácok az utóbbi hetekben. Csak így tovább!!!!! FORZA MILAN!!!!

Mennem kell melózni... :(

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daybyday.blog.hu/api/trackback/id/tr961200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása